A megrendelés menete:
- Töltse ki figyelmesen a megrendelési adatlapot lépésenként.
- Amennyiben Foxpost csomagautomatába kéri a küldeményt, tüntesse fel a Megjegyzés rovatban a kívánt átvételi helyet. Az oldalon megtalálható linken megtekinthetőek a Foxpost csomagautomaták.
- Dedikált könyv szintén a Megjegyzés rovatban kérhető, feltüntetve, kinek a nevére kéri az ajánlást. Kérjük, vegye figyelembe, hogy dedikált könyvet nem áll módunkban visszavenni.
- Az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató megismerése és annak elfogadása kötelező. Kérjük, elolvasás után a jelölőnégyzetbe kattintva fogadja el a felhasználási feltételeket.
- Kattintson a „KÜLDÉS” gombra.
- A megadott e-mail címre küldünk egy automatikus értesítést, amely arról tájékoztatja Önt, hogy megrendelését felvettük.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik. A feldolgozást követően újabb e-mailben tájékoztatjuk Önt a részletekről.
Előfordulhat, hogy a rendelt termék a megrendelés előtt vagy alatt elfogyott, ebben az esetben e-mailben vagy telefonon jelezzük azt.
A kiszállítás történhet:
- postai úton,
- Foxpost csomagautomata igénybevételével,
- személyes átvétellel.
A kiszállítást a Magyar Posta Zrt., valamint a Foxpost Zrt. végzi. Előre utalás esetén a számla kiegyenlítését követő munkanapon tudjuk a csomagot elindítani. Utánvét esetén e-mailben jelezzük a vásárlónak a csomag feladásának tényét.
Személyes átvételre Debrecenben van lehetőség, előre egyeztetett időpontban és helyszínen.
Oldalunkon az alábbi fizetési módok közül választhat:
- előre utalás,
- utánvét,
- személyes átvétel esetén készpénz.
Banki átutaláshoz adatok:
- név/cégnév: Üveges Szilvia e. v.
- levelezési cím: 4030 Debrecen Kavics utca 41.
- bank megnevezése: Raiffeisen Bank
- bankszámlaszám: 12052729-01806012-00100007
Fizetési módot a rendelés leadásakor a megrendelőlapon választhat.
A könyv, az esetleges utánvét és a szállítás költsége fel van tüntetve az űrlap megfelelő pontjainál. A fizetendő végösszegről a megrendelés elküldése és feldolgozása után e-mailben pontos visszaigazolást kap a vásárló. Ebben az üzenetben kap tájékoztatást az átutalással, utánvét esetén a feladással vagy a személyes átvétellel kapcsolatban is. (Közvetlenül a megrendelést követően pedig egy automatikus visszaigazoló e-mailt kap a vásárló.)
A szolgáltatóra vonatkozó adatok:
- Cégnév: Üveges Szilvia e. v.
- Székhely: 4030 Debrecen Kavics utca 41.
- Levelezési cím: Üveges Szilvia 4030 Debrecen Kavics utca 41.
- E-mail-cím: uvegessz@gmail.com
- Adószám: 58133800-2-29
- Bank megnevezése: Raiffeisen Bank bankszámlaszám: 12052729-01806012-00100007
- Tárhelyszolgáltató: EZIT – Websupport Magyarország Kft. 1132 Budapest Victor Hugo utca. 18-22.
- Levelezőrendszer: Listamester
Szolgáltatás / megrendelésre vonatkozó információk:
A megrendelések felvétele elektronikus úton lehetséges. Telefonon, e-mailben stb. a szolgáltató nem fogad el megrendeléseket. A megrendelés részleteit, a rendeléssel kapcsolatos tájékoztatást a szolgáltató elektronikus formában küldi a megrendelő részére.
Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, illetve az eladó nem tudja szállítani, abban az esetben e-mailben vagy telefonon jelezzük azt.
A megrendelés leadása még nem minősül szerződéskötésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható, melyre elektronikus levélben van lehetőség. A felek közötti szerződés az áru megvásárlása során jön létre.
A távollévők között létrejött szerződést a szolgáltató (eladó) iktatja, jogszabályban meghatározott ideig őrzi azt.
Elállási jog gyakorlása esetén a vásárló saját költségén kell, hogy a szolgáltató (eladó) részére visszaküldje a sértetlen terméket, a számlával vagy annak másolatával. Visszáru cím: 4030 Debrecen Kavics utca 41. Dedikált könyvet nem áll módunkban visszavenni! A vásárlástól való elállásra az átvételt követő 14 napon belül van mód.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a ptk-ban és a 49/2003. (vii.30.) gkm rendeletben foglaltak az irányadóak.
Hibás, szállítás során sérült termék (árucikk) esetén az eladó a terméket díjmentesen kicseréli, vagy a vásárló elállhat a vásárlástól.
A szolgáltató nem vállal felelősséget önhibáján kívüli késésért, információk elvesztéséért, rendelés nem teljesítéséért.
Amennyiben panaszos ügyét nem sikerül a szolgáltatóval rendeznie, panaszával fordulhat a Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testülethez (4025 Debrecen, Petőfi tér 10., ügyintézés: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.).
Az adatvédelmi tájékoztató itt található.